Wat is TikTok
TikTok, die kort-video-sosiale media-platform, is ‘n baie kragtige instrument vir Suid-Afrikaanse besighede om hulle merk bekendheid te gee, kliënte te bereik en te betrek. Dit bied ‘n unieke geleentheid vir besighede om hulle produkte en dienste te bevorder en ‘n wyer publiek te bereik, selfs oorsese markte.
Hoekom moet besighede kennis neem van TikTok
TikTok is ‘n visueel aantreklike platform en dit bied ‘n unieke geleentheid vir besighede om kreatiewe en opwindende inhoud te skep en te deel. Dit is ‘n baie interaktiewe platform, waar volgers kan reageer en kommentaar lewer op video’s, en dit bied ‘n goeie geleentheid vir die bou van ‘n gemeenskap rondom jou merk.
Een van die voordele van TikTok vir besighede is dat dit ‘n jong en dinamiese publiek het. Die meeste gebruikers is tussen 16 en 24 jaar oud, en hulle is baie aktief op die platform. Dit bied ‘n goeie geleentheid vir besighede om hierdie jong en dinamiese publiek te bereik en te betrek.
TikTok bied ook ‘n baie goeie geleentheid vir influencer-marketing. Dit is ‘n baie visuele platform, en dit bied ‘n goeie geleentheid vir influencers om hulle volgers te betrek en te bevorder produkte en dienste. Dit is baie maklik om ‘n influencer-netwerk op TikTok op te bou, en dit bied ‘n goeie geleentheid vir besighede om hulle merk bekendheid te gee.
Een van die belangrikste dinge wat besighede op TikTok moet doen, is om kreatiewe inhoud te skep. TikTok is ‘n baie visuele platform, en dit is baie belangrik om aantreklike en opwindende inhoud te skep wat die aandag van die publiek trek. Dit is ook baie belangrik om kreatief te wees met jou inhoud, en om ‘n unieke benadering te hê.
Besighede moet ook baie aktief wees op TikTok. Dit is baie belangrik om gereeld aanlyn te wees en om konstante inhoud te produseer. Dit is ook baie belangrik om reageer op kommentaar en vrae vinnig, en om ‘n goeie betrokkenheid met die publiek te hê.
TikTok bied ook ‘n baie goeie geleentheid vir die gebruik van kort-video’s. Dit is ‘n baie visuele platform, en dit bied ‘n goeie geleentheid vir besighede om kort-video’s te
Wat n besigheid nie moet doen op TikTok nie?
TikTok is ‘n baie gewilde sosiale media-platform, en dit is ‘n uitstekende plek vir besighede om te adverteer en hul teiken merk te bereik en bekend te word.
Maar dit is belangrik om te weet wat om nie te doen op die platform nie:
Moet nie onvanpas of ongepaste inhoud plaas op die platform nie. TikTok is ‘n familie-vriendelike platform, en dit is belangrik om jou inhoud geskik te hou vir alle ouderdomme.
Moet nie self – bediening ( self serving content)of egosentries in houd deel nie. Dit is belangrik om waardevolle inhoud te deel wat jou volgelinge waardeer, en nie net jou eie produkte of dienste te bemark nie.
Moet nie kultureel on-sensitief wees nie. TikTok het ‘n wêreldwye gebruikersbasis, en dit is belangrik om respek te toon vir ander kulture en tradisies.
Moet nie afhanklik wees van korttermyn tendense nie. TikTok-tendense verander vinnig, en dit is belangrik om ‘n langtermyn strategie te hê en jou handelsmerk se waardes en boodskap te handhaaf en reg oor te dra.
Moet nie onopregte of oneerlik optree nie. TikTok-gebruikers is slim en kan dadelik sien as iets onopreg is, dus wees altyd eerlik en opreg oor jou produkte of dienste.
Deur hierdie dinge in gedagte te hou, sal jou besigheid in staat wees om sukses te behaal op die platform en te bemark op TikTok sonder om jou reputasie te beskadig. Onthou om altyd waardevolle inhoud te deel en om jou volgelinge te waardeer.
TikTok wenke vir besighede
Omdat TikTok n platform is waar mense hulle idees deel en interaksie het met ander, meer as op ander platforms. Is dit belangrik om betrokke te bly met jou volgers op die platform.
Kompetisie vir mense se aandag is minder as op ander platforms. Daar is minder besighede wat kompeteer vir mense se aandag, so as jou besigheid n indruk wil maak sal jy vinniger traksie op die platform kry as ander besighede wat na n jaar of twee op die platform sal verskyn.
TikTok maak dit makliker vir besighede om nou al hul handelsmerk te laat uitstaan.
Wenke vir besighede op TikTok
1. Fokus op jou kennis gebied
2. Maak gebruik van “User generated content”
3. As jou besigheids style dit toelaat, maak gebruik van die nuutste “tends” neigings op die platform.
4. As julle kan maak veral gebruik van die nuutste TikTok musiek of klante om relevant te bly.
5. Wees uniek.
6. Wees meer ontspanne. Hierdie platform is die ideale platform om n bietjie weg te breek van die stywe/ formele bemarkings strategie.
7. Wys n meer persoonlike deel van julle besigheid. TikTokers wil weet wat agter die skerms gebeur. Be more authentic.
8. Maak gebruik van betaalde advertensies en “influencers”.
9.Eksperimenteer met inhoud en wees kreatief
10. Daar is geen beperkings op wat jou besigheid op die platform kan plaas nie. Van oulike kantoortroeteldiere tot tydsverloop van jou prosesse, TikTok bied besighede en handelsmerke die ruimte om kreatief te raak terwyl gebruikers uniek betrokke raak.
In 2023, sal sosiale media-strategieë vir besighede waarskynlik fokus op die skep van interaktiewe en aanskoulike inhoud.
Live video en stories sal ‘n groot rol speel in die betrokkenheid van die publiek te verhoog en die nesigheid se teenwoordigheid op verskeie platforms te versterk.
Influencer-marketing sal waarskynlik ‘n al hoe groter rol speel in die bevordering van produkte en dienste en die swaai van mense se opinies.
Besighede wat groot sukses behaal op TikTok
Hier is n paar geliefde Afrikaanse influencers op TikTok